jjohannabertils

Alla inlägg under maj 2010

Av johanna bertils - 10 maj 2010 08:29

har precis ätit frukost, sitter här och halvsover.

ska väll snart platta håret och göra mej iordning.

idag har jag bara bild, musik, spanska, elevensval.

på onsdag äre friluftsdag:( och på torsdag & fredag  är vi lediga och på måndagen veckan efter är på oxå lediga:D


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 9 maj 2010 21:09

efter maten blev det inte film , det blev inte pizza heller:( det blev plugga och tacopaj, har matteprov på tisdag.

men nu blire snart film eller tv har inte bestämt mej än:P<3

hare bra(L)


pussss /johanna

Av johanna bertils - 9 maj 2010 18:36

hemma från andra matchen nu.

vi vann med 2-1 mot skiljebo.

det var en ganska jobbig match för mej eftersom jag hade ju spelat en match innan.

när mamma kommer hem så ska vi bestämma vad det blir för mat hoppas det blir pizza:D nu ska jag väll duscha och sen sätter jag på mej myskläder och kollar på tv eller film:)

bloggar kanske senare ikväll.


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 9 maj 2010 12:52

hemma från matchen nu, vi vann med 7-0 tror jag:P

vi vann iallafall med ganska mycke.

jag gjorde 1 mål och 2 assist:D

det var mitt första mål för den här säsongen:D<3 fast det var min 4:de match tror jag för den här säsongen. fast de matchena var bara träningsmatcher.

nu ska jag snart äta sedan äre match med 97:orna.

vet inte mot vilka.


 pussss /johanna

Av johanna bertils - 8 maj 2010 22:23

kvällens film blev avatar.

den var faktiskt ganska bra, äre bara jag som tyckte den va lite läskig ?

hahhha jag är inte precis den som kollar på skräckfilmer precis.

fast avatar är ju ingen skräckfilm, men ändå.

nu ska jag gå och kolla vad de andra gör.


pusssss /johanna

Av johanna bertils - 8 maj 2010 18:53

har precis ätit, kom hem för typ 40 minuter sen tror jag, va med malin , frida, elsa och simon. vi tittade på lillebror på tjuvjakt hemma hos malin hahhhah innan det va jag frida, malin och elsa ute och cyklade i regnet.


I morgon äre match mot barkarö, seriepremiären:D hoppas vi vinner ::)

Nu ska jag väll hitta på något att göra, bloggar kanske senare ikväll.


pussss /johanna

Av johanna bertils - 8 maj 2010 14:01

nu har jag precis bytt til bloggplatsen.

om du vill besöka min gamla så heter den jjohannnab.blogg.se

hahha väldigt fint namn jag vet.

men jag tror inte jag kommer ha kvar den så länge till.

nu på den här nya bloggen kommer jag försöka skriva lite intressantare saker än på min förra.

idag har jag varit på fotboll. det var typ uttagning till länslaget.

snart kommer frida, vet inte vad vi ska göra men vi får väll hitta på något.


pusssss /johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards