jjohannabertils

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av johanna bertils - 29 maj 2010 18:44

kom precis hem från marknaden, sitter här och väntar på att pappa ska komma med maten:)

idag fyller min bror 16 år så alla lär ju gratta:)


åkte först t marknaden med victoria och emma, sen träffade vi malin och ida.

och efter några timmar kom malin och elsa oxå.

malin ljungh och elsa åkte typ booster eller vad den hette, den gick typ 100 meter över marken:O skulle aldrig våga åka den:O

hahha de skrev så det hördes på hela marknaden:D

aja efter det så drog malin ljungh och ida hem och efter en liten stund så drog jag, victoria och emma hem.

efter maten drar jag t emma och  träffar kanske någon.


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 29 maj 2010 13:26

hann inte blogga igår så skriver lite om igår.

först  vare skola slutade typ halv 11 eller nått, drog hem t malin med malin, malin och elsa. sen kom ida och vi åkte t önsta och mötte mackan och emma.

vi  drog t marknaden och där träffade vi jackb f och blomman och sedan jesper, simon, böna och ogge.

drog hem någon gång runt sju åtta.

det spoöregnade hela vägen hem och när jag precis kom in så slutade det:(

det så ut som att jag hade badat när jag kom hem:(


idag vare match mot tillberga, vi vann med 3-0 trorja:)

jag gjorde nästa nickmål:) sköt i ribban:(

snart drar jag emma och victoria t marknaden.


 

jag just nu


 Pusssss /johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards