jjohannabertils

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av johanna bertils - 12 maj 2010 21:21

hemma från träningen nu.

hände väll inte så mycket, va typ en helt vanlig träning, fsat elsa va med och två 95or:D<3

hahhha ina JAG VERKLIGEN HATAR M.......:P<3

hahhhha(L)

nu är det iallafall lov, eller typ lov, vi är lediga torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. fastjag har match på lördag tror jag:P<3

nu har jag inget mer att skriva, lägger väll mej i sängen och kollar på tv eller nåt.

hare bra:)<3


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 12 maj 2010 16:58

har precis kommit hem.

vaknade upp brevid emma, sedan vare friluftsdag med skolan-.-

förs vare 5-kamp, min klass vann:D<3

sen vare orientering (stavas) -.-

efter det drog vi hem t emma, sen drog vi t ica på vägen mötte vi elin och sen åkte vi till rocklunda stallet och hälsade på tova, nu är emma på innebandyträning och jag ska snart på fotbollsträningXD

nu ska jag gå ner och äta något.



Pussss /johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards