jjohannabertils

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av johanna bertils - 26 maj 2010 16:35

glömde säga att det var den roligaste matte lektionen everX)

våran vikare trodde vi började 20 över men vi började 5 över så alla stack, fast jag ina, frida, malin, elsa behövde jobba lite med matten så vi satt i ett litet rum med våran vikarie och räknade, hahhhha jag och ina va typ på flumm och de som har skrivit våra matteböcker var blonda hahhha.

* vikrien ska bränna alla matteböcker
*det finns en snigel som heter ragnalb ferrari eller nåt sånt x)
* och en röd känguru som har jätte bråttom
* och skrämda kängurur hoppar jättesnabbt och långt
* men bästa är: en haj simmar i 20 m/s kommer den ikapp människan?

hahhhah skukt rolig mattelektion:X<3


ska snart på fotografering med fotbollen, hoppas det inte regnar för då kommer mitt hår blir krullligt och det villl inte jag:/


 


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 26 maj 2010 14:22

har precis kommit hem från skolan.

hade ingen matte idag heller så det blir att jobba med matten idag oxå.

fast jag jobbade lite med matten på so:n.

jag hatar matte, men det är ju snart slut på terminen:D

9 skoldagar kvar fast 2 av dom tror jag nt är vanligaskoladagar:D

sitter här och lyssnar på musik och har precis ätit.

ikväll äre fotografering med fotbollen:/


+ att jag och emma har bestämt att vi ska färga håret brunt:D

hoppas vi gör det innan skolaavslutningen:D:D:D läääängtar:D



Pussss /johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards