jjohannabertils

Alla inlägg under juni 2010

Av johanna bertils - 28 juni 2010 12:18

sitter här och lyssar på musik.

vet inte vad jag ska göra idag, men hittar väll på nått.


 

jag nu.


juste i morgon åker jag  t smögen med emma:D

läääääängtar:)<3

slänger in en gammal bild på mej och emma(L)


 


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 27 juni 2010 11:38

har inte bloggat på längen nu, har ju vart i london:D

köpte två convers lila och rosa och lite annat.

komm hem igårungefär 13.30 eller nått och efter det så badade jag i min pool och sedan trog vi t familjen andersson:D
där vare mat, femkamp och lite annat.


idag blev jag väckt ungefär kl 10, gick upp åt frukost och sedan badade jag och solade:)


pussss/johanna

Av johanna bertils - 21 juni 2010 12:06

sitter här och tråkar, pappa åkte nyss och ska kolla på systemkamera.


igår  spelade jag kvartsfinal mot sollentuna i spörengn, vi förlorade med 2-0. kollade nyss på aroscupens hemsida och såg att sollentuna hade vunnit semifinalen  så de är i final mot värtan som vi förlorade mot.

aja ska väll hitta på något nu.

 

Gideonsbergs if f96(L)


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 19 juni 2010 12:45

har igentligen ingen lust att blogga nu men det får bli ett litet inlägg.

spelade match nu på morgonen mot Värtan, vi förlorade med 2-0, men dom var duktiga.


nu ska jag snart äta och efter det har vi en till match mot JäPS ett finskt lag.

och efter det så ska jag på fest, tre som fyller 14, 17 och 50.


 Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 18 juni 2010 19:35

           

saknar dana som f*n:/

vill tilbacka:/<3

Av johanna bertils - 18 juni 2010 18:45

vi vann alla matcherna idag:D


första vet ni ju redan och andra vann vi med 2-0 och tredje som jag spelade med 97orna vann vi med 4-0 tror jag det va:S det var iallafall mot ett finskt lag:)

och det regnade som *** i den andra matchen:( det  såg verkligen ut som att vi hade badat med kläderna på:(

aja nu ska jag snart äta.


  har redigerat lite bilder, här kommer 2 av dom, saknar dana:(<3


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 18 juni 2010 10:11

aroscupen ~
 


gideonsbergs if f96




vann första matchen med 5-0 mot rissne.

har 2 matcher till idag, en är kl 13.00 mot kärra kif.

och en med 97orna kl 16.00 mot KP-75.

bloggar nog senare idag och berättar hur det går.


 


Pussss /johanna




Av johanna bertils - 17 juni 2010 10:49

idag vaknade jag 20 över 8 pga att någon ringde-.-

kunde inte somna om-.-

aja idag ska jag iallafall va med frida & malin:)

juste idag ska jag t tandläkarn:(

ska dra ut 2 tänder:S


Pusssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards