jjohannabertils

Alla inlägg under september 2010

Av johanna bertils - 30 september 2010 22:07

sitter här nyduschad och gör typ ingenting.

idag efter skolan var det innabndy träning och löpning efteråt.

min syster hade träning efter mej så jag fick sitta och vänta på henne -.-

juste lovade att ni skulle få se mitt skolfotto, här kommer det.

jätte fint ... eller inte


 


Pusssssss /johanna

Av johanna bertils - 29 september 2010 16:58

kom precis hem från skolan.

kul att jag fick en fluga i ögat när jag cyklade hem och när jag kom hem så va jag alldelses svart runt ena ögat-.-

ikväll äre innabandyträning, fast först äre löpning.

vi ska typ springa från fryx till löga och tillbaka -.-

aja nu ska jag plugga -.-


+ jag har fått skolfottot kanske visar bild sen, orkar inte nu.


slänger in lite bilder från igår hos emma.

     


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 28 september 2010 20:19

har precis pluggat klart på no:n.

har ju noprov imorgon :(

aja idag efter skolan va jag på stan med emma.

köpte inget förutom en glass på ben & jerrys :D

johanna ♥ ben & jerry

hahha efter det åkte vi hem till emma och gjorde typ ingenting :P


Pussssssss /johanna

Av johanna bertils - 28 september 2010 07:26

hejhej (L)

har precis gjort mej iordning och så kommer jag på att jag börjar 9 -.-

kul va..?.

nu har jag iallafall ny header.

den sitter lite fel jag vet, men jag orkar inte fixa det nu :P


pussssssss /johanna

Av johanna bertils - 27 september 2010 21:10

hejhej alla (L)

idag efter skolan hade jag match mot skultuna.

vi vann med 2-1.

förutom det så har det inte än så mycket idag.


jag är med och tävlar på http://juliahbaby.bloggplatsen.se/

med den här bilden (L)

snälla rösta på mej (L)

 

slänger in lite andra bilder från sommaren (L)


                       


Pussssssssss /johanna



Av johanna bertils - 26 september 2010 21:48

hejhej (L)

kollade nyss på one tree hill.

idag har jag pluggat och spelat match.

första matchen i rönnby (L)

vi vann med 7-2.

det var i dj 18-20 serien (första seriematchen)

nu har jag inge mer att skriva.


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 25 september 2010 21:09

sitter här nere och kollar på norbit och chattar med emmapemma.

hhahahah nu har jag inget mer att skriva.

jag just nu.  


Pusssssss /johanna

Av johanna bertils - 25 september 2010 20:23

hejhej(L)

idag vid typ 2 eller nått åkte jag ner på stan igen med emma.

köpte bara en mössa på monki.

sen åkte vi hem till emma och flummade med hennes webbcamera:D

slänger in lite bilder från dagen (L)                        

Pusssssssssssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards