jjohannabertils

Alla inlägg under augusti 2010

Av johanna bertils - 30 augusti 2010 17:26

hejhej (L)
kom hem från skolan för ett tag sen, har sjukt ont i huvudet & halsen.
feber har jag oxå, så det blir ingen träning för mej idag:(
i morgon är jag ledig, får se vad som händer då,  hoppas jag är frisk :/
aja nu ska jag inte sitta här och klaga.
idag hade vi matte för första gången den här terminen, vi hadetyp diagnos.
sen så hade vi musik för första gången på den här terminen, nya lärare och allt.
den nya läraren värkade iallfall bra :)
nu ska jag hitta på nått att göra, blir väll typ tv eller dat.
Pusssssss /johanna

Av johanna bertils - 28 augusti 2010 18:45

idag har jag typ inte gjort någonting.

jag har sjukt ont i halsen & kanske lite feber :(

aja ikväll blire att titta på film & äta chips :D

idag blire ingen bild eftersom jag inte har fixat mej idag så sorry(L)


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 26 augusti 2010 07:38

idag börjar vi med schemat, fast om vi vår några böcker måste vi gå runt med de i väskan -.- vi får skåpen på fredag :(


sitter här och väntar på att jag ska åka.


 


oufit !

svarta tights - Gina tricot

vitt linne - JC

Svart tröja - monki


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 25 augusti 2010 08:16

har preics gjort mej iordning, sitter här och gör typ ingenting ;P

aja idag äre andra skoldagen så vi börjar 9 och slutar 1 :D


 


 


Dagens outfit !

jeans - Gina tricot

vitt linne - JC

röd tröja - Gina tricot


Pussssss /johanna



Av johanna bertils - 24 augusti 2010 11:18

sitter här nere med julias dator i knät och kollar på tv.

skolan var väll okej, vi gjorde typ inget.

nu har jag inget mer att skriva, ska förtsätta att kolla på tv nu , byebye



pussssssss /johannna

Av johanna bertils - 24 augusti 2010 08:16

har precis gjort mej iordning, sitter här och lyssnar på musik:)

jag har sjukt ont i tyggen :( så julia måste smörja in den nu och hon är inte bra på det :(


aja nu ska jag inte sitta här och klaga.

idag börjar skolan, har faktiskt längtat lite, på att träffa alla och så men inte läxor och sånt:(


pusssssss /johanna


Av johanna bertils - 23 augusti 2010 10:42

f*n vad sommarlovet har gått fort.

fast de flesta börjar idag ;P fast inte jag, jag börjar i morgon :D


aja sitter här och tråkar.

vet nt vad som händer idag men för väll hitta på nått ;P

aja nu har jag inge mer att skriva;P


pusssssssssssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards