jjohannabertils

Alla inlägg under maj 2010

Av johanna bertils - 17 maj 2010 17:23

skit skönt väder idag, bara sol hela dagen:D<3

love it(L)

idag har jag iallafall solat, vart med frida, emma g, malin l, simon, mackan och jesper.

hhahhha vi hade vattenkrig, först kom simon med en stor hink, halv full med vatten och hälde över mej, sen kom jesper med lika mycket och hälde över mej:/

efter det drog jag och frida till lidl, vi köpte enrgidricka och choklad.

är det bara jag som tycker lidl är konsigt, det hade ingen glass, eller jo i packet men inte pinnglass eller något sånt:(

nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, går väll ut och solar igen.


pusss /johanna

Av johanna bertils - 16 maj 2010 20:22

idag blev det frida, malin, malin, elsa, emma.

vi tittade på 2 filmer och cyklade runt lite.

nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.

klockan 21.00 blire tv tror jag, antingen the perfect man eller wallander.


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 16 maj 2010 10:21



hur bortskämd är du?


[x] pappa

[x] mamma

[ ] styvmamma

[ ] styvpappa 

[ ] styvsyskon

[x] bror

[x] syster

[ ] brorson/brorsdotter

[ ] systerdotter/systerson

[x] Har/haft husdjur

[x] mer än 4 kusiner

[x] telefon

[x] badrum

[x] eget rum

[x] swimmingpool

[x] badkar

[x] gästrum

[x] bärbar/laptop

[x] tv

[x] mer än 4 par skor

[x] klocka

[x] xbox

[x] playstation

[x] sing star

[ ] hemmabio

[x] ljudförstärkare

[x] guitar hero

[ ] dj

[x] gameboy hhahhha använder det nt

[ ] gamecube

[x] pokerset

[ ] basketkorg

[ ] pingisbord

[x] nattduksbord

[ ]stereo på rummet

[x] cd spelare

[ ] sommarjobbat

[/] shoppar en gång i veckan

[x] har dyr parfym

[x] MSN

[x] kamera

[x] mobil

[ ] scooter/moped/fyrjuling/cross-mopeden

[ ] keyboard

[x] gitarr

[ ] annat instrument

[x] rest utomlands

[x] har/haft 1000 kr eller mer

[x] träffat en kändis

[x] dyra smycken

[x] platt/locktång

[ ] varit i Hawaii

[ ] Varit i Afrika

[ ] Varit i Usa

[x] hemmagjord mat varje dag 

[ ] suttit i en limosin 

[ ] suttit i en helikopter

[ ] egen laptop

[x] egen dator

[x] två bilar i familjen

[x] husbil/husvagn


                                             [ ] jag har bil fast inte än får köra


Summa:39,5

1-15 Ghetto Barn
16-25 vanligt barn
26-35 Bortskämt barn
36-40 snobb

Av johanna bertils - 15 maj 2010 20:14

hemma igen, stack till emma efter träningen:D

sen drog vi till stallet och nu sitter jag här.

ska nog inte göra något specielt, men det blir väll tv som vanligt.


 

hhahhha känner att det är lite bildbrist på bloggen så här får ni en bild:D<3


Pussss /johanna

3-1

Av johanna bertils - 15 maj 2010 13:45

hemma från matchen nu, vi vann med 3-1.

till alla ni som vill veta så skiner solen idag och det är varmt och skönt:D:D:D:D<3

nu känns det verkligen som sommar:D<3

idag ska jag väll bara slappa, fast mamma försöker tvinga mej att gå på innebandyträningen.

bloggar väll mer sen.


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 14 maj 2010 23:50

kommit hem nu, det blev inte så sent.

sitter här och dricker jucie hahha.

ska väll snart hitta på något att göra.

har macth i morgon klockan 11  och det är samling klocken 9-.-:P

det är ialllafall mot västanfors.


pussssss /johanna

Av johanna bertils - 14 maj 2010 15:36

idag blev det stan.

köpte typ en kjol (bild kommer)

ikväll blire fest, 50 och 20 årsfest.

så det blir nog inget mer inlägg idag.


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 13 maj 2010 21:14

sitter här och äter stjärnor:D:D:D:D:D<3

har typ precis ätit och innan det spelade jag på min brossas gamla xbox, hahha jag spelade harry potter, jag va faktiskt bäääst:D<3

aja nu ska jag nog kolla på tv eller nåt.

 

mina älsklingar:D<3


Pusssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards