jjohannabertils

Alla inlägg under juli 2010

Av johanna bertils - 30 juli 2010 21:51

nu har jag äntligen kollat på eclipse:D:D:D:D:D


den va sjukt bra(L)

längtar till breaking down kommer ut.



sitter här i mitt rum och tråkar.

det är sjukt dåligt väder här det regnar och blåser typ hela tiden:(

vart tog sommaren vägen?:S  


 


pussss /johanna

Av johanna bertils - 29 juli 2010 19:40

länge sen jag skrev ? hahha jag vet, men har inte hunnit, aja nu är jag iallafall

kommit hem från en lång semester.


för ni som vill veta hur det gick på gothia så gick det inte så jätte bra, vi kom till 8- del i b-slutspel inte så bra, om ja ska va ärlig kunde vi ha spelat mycket bättre en vad vi gjorde, men vi hade iallafall kul.



efter göteborg åkte jag till falkenberg med familjen fantenberg, andersson och vimne.

och nu sitter jag här och tråkar.


+ nu måste jag verkligen färga min utväxt!


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 16 juli 2010 19:03

länge sen jag bloggade sist va ?

har nt haft tid eller orkat + att internet kortet tog slut i torsdags förra vecka:(

vi köpte nyss i typ måndas trorja, men har inte hunnit, så jag skriver lite kortattat om vad som har hänt.

i söndags åkte vi t uglarp, det ligger typ mella hamlstad och falkenberg, men mina kusiner, hampus, olivia och alfons som fyller 1 år den 22 juli(L)

men de åkte hem i tordags och i onsdags kom tova och frida hit och i torsdags åkte vi t ullared:D

jag köpte new moon:D:D:D:D:D äntligen får jag köpa den.

nu fattas det bara att se eclips som jag forfarande inte har sätt:(

hahha den kom ut för typ 3 veckor sen:P

aja har inte hunnit.

juste jag har iallafall läst ut den nya boken, bree tanners andra liv på både engelska och svenska:D

hahhaha duktig flicka:D


just nu sitter jag här i husvagnen och tråkar, i morrgon åker vi t göeborg, jag och mitt lag ska ju spela gothia:D(L)

nu får det räcka tycker jag.

avslutar med en bild.

  

nyduschad och helt ofixad men aja.


Pusssss /johanna







Av johanna bertils - 7 juli 2010 20:49

sitter här i husvagnen. har inte gjort så mycket idag.

jag och min syrra spelade äventyrsgolf här på campingen, jag vann elr nt:P

aja det är typ det ända jag har gjort idag:P

saknar alla där hemma(L)


+++ jag fyller år snart om 5 dagar tror jag det är:P det är ialllafall den 13 juli(L)


slänger in en bild på mej som jag tog nyss, nt så fin men den får duga(L)


  



pussssss /johanna

Av johanna bertils - 6 juli 2010 22:07

länge sen va ?

haha haar inte hunnit bloggat.

aja är iallafall i husvagnen nu i smögen:)<3

emma åkte hem för några dagar sen och julia spelade ju fotbollscup, jag fick vara med i deras lag och spela eftersom de va trötta så jag spelade 5 matcher med dom tror jag aja vi kom iallafall 2a i b slutspelet, 11 manna i 97 grejsen:P

julia och de andra i hennes lag är ju 98or fast några är 99or.


har inte gjort så mycket här förutom atta jag har spelat match.



Pussss /johanna  

Av johanna bertils - 1 juli 2010 18:37

sitter här i husvagnen med emma:*

är i smögen nu eftersom min syrra spelar fotbollscup.

kalles kaviar cup(L)


slänger in en bild på mej och emma(L)

  


pussssssss /johanna

om mig♥


följ och kommentera bloggen!

Fråga mig♥

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards