jjohannabertils

Alla inlägg under maj 2010

Av johanna bertils - 24 maj 2010 16:59

kom hem från friidrottslägret igår.

det var kul men jobbigt, alla va typ trötta efter första träningspassey av 4. hahha.

jag var på flumm hela helgen oxå, hahhha om ni inte tror mej fråga friida:D

aja just nu sitter jag har och lyssnar på musik:D

kom hem från skolan för en lite stund sedan

skolan var väll som vanligt.

i morgon börjar jag 10 över 10 för jag har ingen matte:D<3

 

jag nu.


Pusss /johanna

Av johanna bertils - 20 maj 2010 21:52

sorry för uppdateringen, har precis packat klar och sitter här och äter glass:D

hade match idag mot tuna ekeby, det blev 0-0, fick spela forward:O brukar inte spela det, fast förut spelade jag det hela tiden men det var på 7-manna.

innan det va jag med emma G, ida, malin, malin, louise, elsa, jesper, mackan och böna.hahhha vi va i utegymet vid kyrkan.


i morgon drar jag på friidrottsläger:D frida ska oxå dit:D

ska fortsätta äta min glass nu.


Pusssss /johanna

.

Av johanna bertils - 19 maj 2010 16:53

hemma från utvecklingssamtalet nu.

det gick bra:D

hahhha jag är iallafall inte död:D<3

nu blire snart träning:D


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 19 maj 2010 16:09

kom precis hem från emma, snart drar jag på utveckningssamtal:/

längatar inte:(

efter det blire friidrottsträning, första friidrottsträningen på åratal:/

måste dra nu.


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 18 maj 2010 21:26

sitter här och har precis duschat.

webbar med emma:D

hahhha vi webbar typ varje kväll, hahha vi flimmmmmmmar:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


 

gammal bild


        Emma +johanna  

Gustavsson + Bertils

          Emm + Jojj

       ingvar + kurt

            fin + ful



hahha sorry jesper:P<3



Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 18 maj 2010 15:54

känner inte för att blogga nu men jag gör det för eran skull:)<3

idag har jag vart i skolan, hände väll inte så mycket.

ikväll äre träning.

det blir innebandy på fryx:D<3


  dagens facelook


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 18 maj 2010 07:40

har precis gjort mej iordning.

fast jag börjar om typ en och en halv timme-.-

sitter väll och kollar på tv eller nått.


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 17 maj 2010 21:45

kom hem från träningen för typ en halvtimme sen.

det var en ganska rolig träning, och emma jag vann !!!!!:D<3

sitter här och chattar med massa, så hare bra:)<3


Pusssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards