jjohannabertils

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av johanna bertils - 17 maj 2010 21:45

kom hem från träningen för typ en halvtimme sen.

det var en ganska rolig träning, och emma jag vann !!!!!:D<3

sitter här och chattar med massa, så hare bra:)<3


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 17 maj 2010 17:23

skit skönt väder idag, bara sol hela dagen:D<3

love it(L)

idag har jag iallafall solat, vart med frida, emma g, malin l, simon, mackan och jesper.

hhahhha vi hade vattenkrig, först kom simon med en stor hink, halv full med vatten och hälde över mej, sen kom jesper med lika mycket och hälde över mej:/

efter det drog jag och frida till lidl, vi köpte enrgidricka och choklad.

är det bara jag som tycker lidl är konsigt, det hade ingen glass, eller jo i packet men inte pinnglass eller något sånt:(

nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, går väll ut och solar igen.


pusss /johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards