jjohannabertils

Alla inlägg under september 2010

Av johanna bertils - 12 september 2010 15:01

hejhej


det här blir ett litet, onödigt inlägg.

men aja snart drar jag iväg på match.

vi ses

 


Pusssssssss /johanna

Av johanna bertils - 12 september 2010 12:42

idag har jag inte gjot så mycket,yp data & tv :P

aja sitter här och gör ingenting.

idag har vi match mot tuna ekeby.

sen händer det väll inget specielt idag.

tror jag ska lägga mej i sängen och kolla på en film nu.


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 11 september 2010 15:39

sitter här och gör ingenting.

idag har jag inte gjort då mycket, fixade header till kajsa och tova.

hoppas dom blev nöjda:)


aja nu ska jag se om jag lyckas att fixa en ny header till mej själv,

som ni kanske ser så har jag en gammal header nu.


 

bild från london (L)


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 11 september 2010 10:33

sorry för den dåliga uppdateringen.


sitter här och väntar på att plattången ska bli varm.

vet inte vad som händer idag.

aja igår fyllde min pappa år.

Grattis i efterskott :P

redigerade lite bilder igår, här kommer några av dom.


  Aroscupen 2010

 

öland 2009

    


Aroscupen 2010(L)


Pussssssss /Johanna

Av johanna bertils - 7 september 2010 16:25

sitter här med min nya ipod touth(L)

försöker att ladda in låtar på den, men det går inte så bra.

idag hände det väll inte så mycket, på idrotten sprang vi i spåret:(

vet inte vad jag ska göra nu, men det är iallafall ingen träning ikväll.

så det är skönt (L)


pussssssss /johanna

Av johanna bertils - 6 september 2010 20:30

sitter här ny duschad och ska snart fixa header & design till min lillasysters blogg:D


imorgon är det skola som vanligt, på kvällen har jag ingen träning.

riktigt skönt faktiskt.

slänger in 2 bilder som jag tog för några dagar sen ;P


                    

Pussssssss /johanna

Av johanna bertils - 6 september 2010 16:23

sorry för den dåliga uppdateringen.


idag var det skola som vanligt, förutom att elin började i min klass.

snart drar jag iväg på träning.

bloggar nog när jag kommer hem.

 


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 1 september 2010 15:35

rubriken säger allt.

ny header, vad tycker ni om den ?(L)


Pussssss /johannna (L)

Ovido - Quiz & Flashcards