jjohannabertils

Alla inlägg under september 2010

Av johanna bertils - 17 september 2010 19:28

kom hem från träningen för ungefär en halv timme sen.

sitter här och tittar på ullared, snart äre idol:)

hhaha intressant inlägg jag vet.

men aja vi ses.


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 17 september 2010 15:29

kom precis hem från skolan.

i skolan hände det inte så mycket.

 ikväll är det träning, eller om en timme ska jag t bussen t kristiansborg;P

aja har inget mer att skriva.


   


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 16 september 2010 21:36

hejhej alla!

idag var det match mot vik.

vi vann med 5-0 och jag gjorde ett mål, eller jag sköt på en annan tjej i vik och hon typ styrde in den i mål ;P


idag har jag inte gjort så mycket, bara vart i skolan.

där hände typ inget specielt.

vi ses !

    bilder från dana 2009(L)



Pusssssss /johanna

Av johanna bertils - 15 september 2010 22:11

har precis duchat.

idag har jag typ bara tränat, tränat och tränat.

först vare skoljoggen.

vi gick/joggade på 2 timmar:) nytt rekord;P

aja sen åkte vi tillbaka till skolan och åt och hade so.

efte det hade jag innebandy profil.

det var kul, fast vi körde med 9:orna:O

hhahah  alla tjejer va i ett lag och killarna delades upp i två lag.

vi tjejer förlorade vare match ;P

aja efetr det var det hem och äta snabbt sen vare fotbollsträning.

och typ dirket efter fotbollen vare innabandy träning;P

aja det har varit en jobbig dag för mej idag, men kul.

förutom skoljoggen.


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 14 september 2010 20:28

började skriva ett inlägg men allting försvann:(:(

orkar inte skriva om allt.


aja ikväll sover jag iallafall hos emma, vi har typ bara varit ute och tagit kort, bilder finns på http://welovecanoneos.blogg.se/

 nu har jag inget mer att skriva.


Pusssssss /johanna

Av johanna bertils - 13 september 2010 20:07

hejhej igen :P

jag skojjade med er i det förra inlägget :P

jag ska inte alls tittta på idol:P

det är ju inte äns på tv idag :P

hhahhahah aja hare gött


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 13 september 2010 19:46

sitter här och har precis duschat.

innan det va jag på träning, det gick väll ganska bra förutom att jag sträckte mej:(

vet inte vad det stället heter men det är typ på baksidan av låret :(

aja snart börjer idol och då ska jag titta på det


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 13 september 2010 15:54

har typ precis kommit hem från skolan,

försökte göra ett inlägg idag i skolan med min ipod, men det gick inte så bra.

aja idag är det fotbollsträning och innebandy träning, hinner inte gå på båda så jag får gå på fotbollen :/


juste på onsdag är det skoljoggen:(

vi ska springa eller gå 1 mil:O

förra året tog det typ 4 timmar för mej, frida, malin, aleks och ida att gå :O


 

gammal bild.


Pusssssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards