jjohannabertils

Alla inlägg den 24 september 2010

Av johanna bertils - 24 september 2010 23:10

idag va jag på stan med ida, frida och emma.

köpte bara en tröja från jc (bild kommer kanske sen)

efter det tog jag och frida bussen hem och så klart så ställde vi oss på fel sida av vägen  och missade nästan bussen :P

efter det så köpte jag frida och emma pizza.

och sen har vi flummat, tagit kort och kolla på vänner :D

här kommer lite av bilderna från dagen på mej och emma (L)

juste här får ni se den nya tröjan oxå :P


        

finaste emma (L)

       


Pussssss /Johanna

Av johanna bertils - 24 september 2010 15:06

hejhej !


komm precis hem rån skolan.

vi hade hemkundkap och gissa vad jag fick göra ? tvätta -.-

pluss attt typ alla andra skolpr har studiedag idag :( fast inte min skola såklart-.-

aja nu ska jag inte sitta här och tjura.

idag är det äntligen fredag:D


 

bild i repris :P hade typ inga andra :P


Pussssssssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards