jjohannabertils

Alla inlägg den 17 september 2010

Av johanna bertils - 17 september 2010 20:40

sitter här och kollar på idol.

och jag är jätte duktig, jag spillde ut alla popcorn på golvet ;O

hhahhaha klantskalle :P

aja nu ska jag fortsätta att kolla på idol.

vi ses !

                  

 några bilder från i sommras(L)


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 17 september 2010 19:28

kom hem från träningen för ungefär en halv timme sen.

sitter här och tittar på ullared, snart äre idol:)

hhaha intressant inlägg jag vet.

men aja vi ses.


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 17 september 2010 15:29

kom precis hem från skolan.

i skolan hände det inte så mycket.

 ikväll är det träning, eller om en timme ska jag t bussen t kristiansborg;P

aja har inget mer att skriva.


   


Pussss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards