jjohannabertils

Alla inlägg under juni 2010

Av johanna bertils - 5 juni 2010 20:45

sitter här hos elsa med ida, elsa äter och jag och ida gör typ inget, eller jo vi tjurar på en tant, hon gjorde s att jag och ida ramlade och ida gjorde illa sin lilltå:(, idag åkte jag först ner på stan med mamma och köpte skor t avslutningen och sedan va jag med elsa, fida, malin och ida.



Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 4 juni 2010 19:29

sov hos emma i natt.

badade igår kväll, hahhha jag och emma är lika fula som vanligt:P<3

började 10:20 idag med spanska, vi kollade  på film och tjockade oss, sedan vare so och vi spelade fotboll.

tjejerna vann:D<3 gjorde 3 av 5 mål:D<3

efter det drog jag, frida, malin, malin, elsa, ida och aleks t löga.

träffade jesper, simon, böna, mackan, gutte och ogge där:)<3

drar väll kanske ut med malin, malin, elsa, frida och ida sen.


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 3 juni 2010 12:26

sitter i skolan nu, ska snart ha so.

det blire väll bara redovisningar idag.

hahhha jag och emma jobbar om justin bieber.

idag efter skolan blire emma.

sover hos henne och sen i moron börjar vi 10:40 med spanska och då ska vi ha med och godis, chips eller något sånt:D

och efter det har vi so, vet inte vad vi ska göra då men det får jag nog reda på snart:D

blir nog inget mer bloggande fören typ i morgon.


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 2 juni 2010 17:05

kom hem från emma för en stund sen.

har precis bytt till shorts och ska ut och sola.

badade i emmas pool idag, första gången för det här året, hoppas nt mitt hår blir grönt:/ emmas blev grönt så hon färgade det brunt igår:)

kanske oxå färgar brunt, vi får se.

nu ska jag ut och sola och sen blire träning


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 1 juni 2010 15:59

bloggade inte igår, hände inte så mycket va med malin och malin.

vi gjorde pannkakor och solade.


idag har jag vart i skolan.

hände inte så mycket.

skönt att det bara är den här veckan kvar som är vanliga skoldagar:D<3

just nu sitter ja här och gör engelska läxan.

ikväll äre träning, men ska inte gå på den.

jag orkar nt:/



juste igår satte vi upp poolen, vi håller på att fylla den nu.

vill bada men det är skit kallt i vattnet:(


Pussssssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards