jjohannabertils

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av johanna bertils - 8 juni 2010 10:33

sitter här med bedövning, har varit hos tandläkaren och dragit ur 3 tänder.

det gick väll ganska bra fast bedövningen är ireterande:(

är hemma från skolan idag, har ont i huvudet och halsen, malin har nog smittat mej och frida. frida är också hemma idag. fast hon har feber oxå.

vi missar iallafall inte mycket i skolan. först skulle vi städa och sen skulle vi hem t karin (min mentor).

min bror är på grönlund idag med sin klass:( jag vill oxå:(

typ alla åker t grönalund nu ju:(


i morgon ska vi t löga med klassen, vi får se och jag ska med men jag kommer nog inte bada om jag följer med:(


  kände att det var lite bildbris på bloggen så här får ni en gammal bild på mej:)


Pusssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards