jjohannabertils

Alla inlägg under juni 2010

Av johanna bertils - 16 juni 2010 20:15

idag blev det en slappar dag:P

förutom att jag hade match med 97orna,

det var mot kolsva trorja det va:P

vi vann  med 6-0 ? hahhhha:P

aja jag gjorde iallafall inget mål men 3 assist(stavas)


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 16 juni 2010 11:05

vaknade för typ en halvtimme sen.

nu äre exakt en vecka kvar t london:D

vet inte vad jag ska göra idag, men hittar väll på nått.


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 15 juni 2010 20:39

har precis kommit hem, spelade match mot skultuna.

vi vann med 4-0 troja:P

aja jag gjorde iallafall 1 mål:D

nu ska jag snart fixa emmas blogg.


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 15 juni 2010 11:36

har precis gjort mej iordning.

snart drar jag ut med emma G, malin ljungh, frida och elsa.


     outfit:

Randig tröja sisters

vitt linne jc

joggingbyxor skolan


 


Facelook:

Mascara


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 14 juni 2010 21:50

sitter här med hårinpackning:D

som mitt hår verkligen behöver:/

funderar på att fixa utväxten oxå, men det blir iallafall nt idag:P


i morgon blire ingen grönalund:(

vi har match mot skultuna trorja det va:P

vi åker väll nästa vecka eller nått.

Juste nästa vecka åker jag t london:)

där ska det shoppas:)

läääängtar:D

min syrra åker redan på lördag eller söndag:O


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 14 juni 2010 16:27

hahhha hittade en gammal bild på mej med ofärgat hår.

skit vad mörkt det va, kolla skillnaden:O


 


Pusssss /Johanna

Av johanna bertils - 14 juni 2010 15:18

sitter här och lyssnar på min syssling som sjunger:D

ni borde se. sjukt duktiga:) min syssling är hon i mitten;)



håller på att städa min rum nu med tog en liten paus;)


ikväll äre fotbollsträning:)

och imorgon äre innebandy, men vet inte om jag hinner hem:(

saknar innebandyn sjukt mycket:(:(<3


Pussss /johanna

Av johanna bertils - 14 juni 2010 13:16

sitter här och tittar på tv.

det blir nog en slappar dag idag.

läängtar t imorgon förm då ska jag t grönan med massa:D<3

hoppas det blir fint väder det  har ju regnat och regnat hela lovet :(


 



Pussss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards