jjohannabertils

Alla inlägg under augusti 2010

Av johanna bertils - 21 augusti 2010 20:53


hejjhejj alla !


spelade fotbollensdag idag.

vann första matchen mot franke med 3-0, hihi jag gjorde ett mål ;P

andra matchen vann vi mot irsta på 2-0.

tredje matchen  mot tuna-ekeby förlorade vi med 1-0

och sista gruppspelsmatchen vann vi med 3-0 mot tillberga.

semifinalen vann på straffar mot vik.

och finalen förlorade vi på straffar mot ssk :(

aja ett silver iallafall :)



pussssssssss /johanna

Av johanna bertils - 20 augusti 2010 20:58

har precis ätit middag.

komm typ hem från träningen för en timme sen, va typ med i en halvtimme, hade ju ont i halsen & huvudet :(

i morgon äre fotbollensdag, vi har typ match kl 8 på morgonen, samling klockan 7 :O:O


Pusssss /johanna

Av johanna bertils - 20 augusti 2010 15:06

sorry för den dåliga uppdateringen.

har inte haft tid eller orkat.

idag har jag bara vart hemma, tittat på tv & fixat julias blogg ;)

http://juliiabertils.bloggplatsen.se/


igår va jag med emma, följde med henne till stallet och fotograferade henne och hennes häst :) film på henne och happy som jag har gjort har du på http://emmaolofssonn.blogg.se/

spelade oxå match mot frnake, det blev 0-0.


idag är det innebandy träning, men vet inte om jag ska dit.

eftersom jag är lite förkyld :(


Pussssss /johanna


Av johanna bertils - 17 augusti 2010 12:26

har inte skrivit på ett tag, har nt hunnit.

igår va jag på stan med malin & frida.

köpte en ring & present till malin ;P


 


pussssss /johanna

Av johanna bertils - 13 augusti 2010 22:03

sitter här och tråkar, idag har jag vart med emma.

vi gjorde typ ingenting.

 det va sjukt varmt idag:D

det ska bli varm i morgon oxå.

då kommer mina kusiner & syslingar hit på kräftskiva:)


 


Pusss /johanna

(L)

Av johanna bertils - 13 augusti 2010 12:44

har igentligen inget att skriva men.

idag ska jag va med emma, vi cyklar väll runt lite som vanligt;P


sitter här och lyssnar på musik.

har precis gjort mej iordning, väntar bara på att emma ska bli klar ;P


 


pussssss /johanna

Av johanna bertils - 12 augusti 2010 12:24

sitter här och lyssnar på musik.

idag har jag typ inte gjort så mycket.

ikväll ska vi till jenni, linnea & daniel.


   


nu ska jag gå och äta.


Pusssssss /johanna

Av johanna bertils - 11 augusti 2010 17:02


Älskar låten (L)


/pusssssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards