jjohannabertils

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av johanna bertils - 5 augusti 2010 22:13

hemma från träningen nu, eller jag kom hem för ungefär 1 timme  sedan.

vi va bara 6 st på träningen idag:O

men det var en kul träning, så för er som inte va där skyll er själva :P


juste nu har mina kusiner iallafall kommit, fast de ska inte hos hos mej:/

de ska bo hos mina andra kusiner.


+ att nu har jag en ny header oxå.

hahha man hinner med mycket på sommarlovet.


Pussssss /johanna

Av johanna bertils - 5 augusti 2010 17:55

har precis kommit hem, va ute med ida, frida & emma.

hahhha vi gjorde typ ingenting:P

men innan det åkte jag och frida till coop och köpte jordgubbar:D:D:D:D

aja nu ska jag snart på träning, löpning först och sen fotboll:)

 


Pussssssss /johanna

Av johanna bertils - 5 augusti 2010 11:31

sitter här och lyssnar på musik.

snart kommer frida. vi vet inte vad vi ska göra men vi får väll hitta på något:P


+ idag kommer mina kusiner från usa:D
dom ska inte bo här, de ska bo hos mina andra kusiner:/


slänger in lite bilder på mej just nu.

 

    


Pusssss /johanna

Ovido - Quiz & Flashcards